دانلود اهنگ چرا عاشق شدم از اندی
نوشته شده توسط : مرتضی

68

دانلود اهنگ چرا عاشق شدم از اندی

Chera Ashegh Shodam

 

 

Download Ahange Chera Ashegh Shodam Az Andy DidarMusic

 

 آهنگ چرا عاشق شدم از اندی

خدا چرا عاشق شدم من دیگه از دست این دل یه شب آروم ندارم
وای چرا تو این زمونه شدم قربونی عشق اسیر روزگارم
روزا چشمای نازش میشینه تو كتابم شبا وقتی میخوابم میبینمش تو خوابم
براش نامه نوشتم قشنگ و عاشقونه نوشتم با دو چشماش منو كرده دیوونه

 

پیامک جدید به مناسبت شب یلدا 98

جوک های جدید جوک یارانه+18

اینستاگرام سایت instageram

اینستاگرام مدیریت سایت 





:: برچسب‌ها: دانلود اهنگ چرا عاشق شدم از اندی ,
:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: